Dag van Reflex 2019 was weer zeer gezellig!

Afgelopen zaterdag de 12e oktober 2019 was het weer tijd voor onze jaarlijkse Dag van Reflex.

Rond een uur of 2 ’s-middags druppelden de deelnemers aan deze dag binnen bij Bettine Arentsen en haar partner Arjen aan de Mezenhof in Varsseveld. Er was koffie en cake om een goede start te maken. Dit was prima verzorgd allemaal. Ook het weer werkte mee ondanks nogal sombere voorspellingen: wel bewolkt maar ook droog.

Rond 3 uur vertrokken we met z’n allen met 3 auto’s naar onze eerste activiteit op deze dag: golfen bij golfclub ’t Lohr in Voorst. Hier werden de 9 golfleerlingen geïnstrueerd door een medewerker ter plaatse hoe je het eigenlijk zou moeten doen. Vervolgens werd in 3 teams een ronde gemaakt van 9 lange holes. Na een paar minuten wisten de meesten al niet meer hoe ze de clubs moesten vastpakken maar de lol was er niet minder om. De golfballen vlogen alle kanten op zonder dat we wisten hoe dit kwam. De voorzitter werd kampioen zandhappen toen hij de bal verwoed uit de zandbak probeerde te meppen en hij hiervoor 13 pogingen nodig had!

Na deze uitdaging was er op het terras de mogelijkheid om na te genieten en na te praten onder het genot van een paar consumpties. Om 6 uur vertrokken we weer naar Varsseveld alwaar we bij Chinees restaurant De Kersebloesem hebben genoten van een heerlijk Chinees buffet en nog een paar versnaperingen. De voorzitter overhandigde de organisatie, bestaande uit Karina en Bettine, een kleine attentie als dank voor hun inzet. Het was allemaal prima geregeld zoals te doen gebruikelijk binnen onze vereniging. Daarbij maakt het niet uit wie het regelt! Hopelijk kunnen we volgend jaar opnieuw een beroep op beiden doen en laten we ons opnieuw verrassen!

Na de koffie ging een ieder op weg naar huis nadat Karina en Bettine nogmaals persoonlijk bedankt waren voor een mooie dag met een leuke activiteit en dito etentje.

Jan Jolink, 13 oktober 2019.