Reflex 1 en 2 in degradatiegevaar.

De najaars competitie 2019 is  nu halverwege en de kaarten liggen er niet goed bij voor Reflex 1 en 2.

Reflex 1, bestaande uit Rob Janssen, Johan Zoetebier, Sander Scheuter en Jurgen Rensink staan na 6 wedstrijden op een trieste laatste plaats. Gezien de tegenstanders die nog komen en de degradatieregeling, is de kans aannemelijk dat Reflex 1 gaat degraderen naar de 5e klasse. Voor de stand, klik hier.

Ook hebben Sander Scheuter en Jurgen Rensink aangegeven te gaan  stoppen met de competitie omdat de wedstrijden te lang in de avond duren. Er zou een pilot worden gedraaid met een ander concept, zodat de wedstrijden korter zouden zijn. Dit gaat echter niet door en Sander en Jurgen hebben daarom besloten te stoppen met de competitie.

Team 1, van links naar rechts : Sander, Johan, Rob en Jurgen

Reflex 2, vorig jaar gepromoveerd uit de 6e klasse heeft op dit moment 1 team onder zich staan en moet naar boven kijken. Het wordt lastig om een plek te stijgen. Voor de stand, klik hier.

Reflex 2, van links naar rechts : Jan Jolink, Karina Hoftijzer, George Wieggers, Bettine Arentsen en Giedo Tenk.

Mooi om te zien is dat alle leden van alle teams met plezier en passie spelen, ondanks de plek op de ranglijst.

Nog 4 wedstrijden te gaan en dan hebben we zekerheid over de totaalstand.

In die vier wedstrijden kan nog veel gebeuren en wachten af waar we eindigen.