Dag van Reflex 2012

In de vroege zaterdagmorgen van 13 oktober verzamelden zich leden en aanhang van T.T.V. Reflex om 9 uur voor de jaarlijkse Dag van Reflex op de parkeerplaats van Helmink Diepvries

De organisatie, net als vorig jaar bestaande uit Karina Hoftijzer en Jurgen Rensink, had een prima dagbestemming gevonden in de vorm van het Oude Ambachten- en Speelgoedmuseum van Kees Bakker in Terschuur (bij Nijkerk).

Nadat eerst was genoten van koffie met  gebak toog een ieder het museum in om in groepjes alles nader te bekijken. Ongelooflijk wat er allemaal voorhanden was in dit museum, teveel om op te noemen. Volledig ingerichte kapperszaken en apotheken van vroeger, smederijen, drukkerijen, platenzaken, gereedschappen, landbouwwerktuigen en nog veel meer. Ook op de zolder stond het helemaal vol met speelgoed van alle tijden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rond half 1 was het tijd voor de lunch en kon er bijgepraat worden. Na de lunch was er gelegenheid om nog verder rond te kijken waarna we terug gingen naar Varsseveld. In café De Beugel was een rustpauze ingelast en werd nagepraat onder het genot van een drankje.

DSC01034

Rond de klok van vijven was het tijd voor een volgend hoogtepunt en tevens de afsluiting van deze dag: een prima verzorgd buffet bij Chinees restaurant De Kersenbloesem. Voorzitter Jan Jolink bedankte vooraf een ieder voor de aanwezigheid en Jurgen en Karina in het bijzonder voor de uitstekende organisatie. Rond half acht ging een ieder moe maar voldaan huiswaarts.

DSC01039

We hopen als club volgend jaar opnieuw zo’n mooie dag te beleven. Wie niet mee is geweest heeft wel wat gemist! Niet aarzelen dus maar je gewoon opgeven, het bevordert ook nog eens de saamhorigheid binnen onze mooie vereniging!

Varsseveld, 17 oktober 2012

Jan Jolink