Edgar Nahuis (lid van verdienste)

door | november 19, 2018

Edgar Nahuis ‘Lid van verdienste’ T.T.V. REFLEX

Tijdens de jl. dinsdag 26 juni 2007 gehouden Algemene Ledenvergadering van TTV Reflex werd de aftredende secretaris Edgar Nahuis door het bestuur benoemd tot ‘Lid van verdienste’ van de club.

In zijn afscheidstoespraak memoreerde voorzitter Jolink o.a. het feit dat Nahuis maar liefst tien jaar onafgebroken secretaris is geweest. Tevens was hij indien mogelijk altijd aanwezig bij het kindertafeltennisfeest, de scholen-teamtoernooien, de jeugdcompetitie-wedstrijden, de tafeltennisgymlessen, zat in de commissie voor de organisatie van de jaarlijkse feestavond enz.

Ook was hij naast zijn secretariaatswerkzaamheden de computerman: logo’s ontwerpen voor de club, flyers opstellen, te veel om allemaal op te noemen.

Nahuis, die helemaal stopt met de tafeltennissport, was ook maar liefst 6 keer de clubkampioen bij de recreanten, waarvan de laatste 5 jaar onafgebroken!

Uit handen van de voorzitter ontving hij als waardering kadobonnen, een bos bloemen alsmede de ingelijste oorkonde behorende bij de onderscheiding.

Na een kort dankwoord van de scheidende secretaris werd de vergadering hierna door Jolink afgesloten.