Reflex 1 en 2 allebei gedegradeerd

Wat er aan leek te komen, is gebeurd.

Reflex 1 en 2 zijn allebei gedegradeerd.

Reflex 1 kon zich niet staande houden in de vierde klasse. Het was een zeer zware poule. Rob kon eigenlijk als enigste het niveau aan. Johan, Sander en Jurgen kwamen te kort om de rest van de punten te verzamelen en aan het einde van competitie staat Reflex 1 onderaan.

Reflex 2 is ook gedegradeerd, maar ze niet als laatste geëindigd. Het team bestaande uit Bettine, Jan, George, Giedo, Karina en invaller Christiaan staat op de vijfde plaats na alle wedstrijden, maar helaas degraderen ook de vier vijfde plaatsen met het minst aantal punten. Reflex 2 hoort bij deze vier teams.

Hoe het nu verder gaat is even afwachten.

Sander stopt helaas helemaal met tafeltennis, Rob en Jurgen stoppen met de competitie. Reflex 1 houdt op te bestaan. Bij Reflex 2 stopt Bettine met de competitie.

Sander, Jurgen en Bettine hebben aangegeven te stoppen met de competitie omdat het te laat wordt met de wedstrijden. Als de pilot waarbij de wedstrijden korten worden was door gegaan waren ze niet gestopt. Na een evaluatie die we vorig jaar bij Reflex hebben gehouden, bleek dat alle competitie spelende leden voor de opzet van de pilot waren en nog steeds zijn.

Een leerpunt voor de bond om leden te behouden ?

Er volgt binnenkort overleg over hoe we verder gaan met de competitie.